User:M0ep

From OpenStreetMap Wiki
Jump to navigation Jump to search
Florian M.
Country Germany
State Hessen


County Bergstraße
City Bensheim
GPS Device Garmin eTrex Legend HCx
OSM Editor JOSM
osm traces big map



Babel user information
de-N Dieser Benutzer spricht Deutsch als Muttersprache.
en-2 This user has intermediate knowledge of English.
Users by language


About Me

Zu OpenSteetMap bin ich eigendlich durch Zufall gekommen, da ich in einem Form einen Beitrag gelesen haben in dem ein Link hier her gestanden hatte. Ich war sofort begeistert von diesem Projekt. Nach dem ich gesehen habe, dass in meiner Stadt noch viele Weiße Flecken waren, war auch die Bestellung für die erste GPS-Maus raus.

Zur Zeit versuche ich die letzten fehlenden Straßen und POI zu mappen, dann folgt die nähere Umgebung.

My Area

Letzte Änderungen von mir(2009-06-14)
M0ep changes.png
Bensheim (Germany) OMS <> Google

My Equipment

Links

Lizenz

Public domain
All my contributions to OpenStreetMap are released into the public domain. This applies worldwide.
In case this is not legally possible, I grant anyone the right to use my contributions for any purpose, without any conditions, unless such conditions are required by law.