User:O5m-Michael

From OpenStreetMap Wiki
Jump to navigation Jump to search
Public domain
All my contributions to OpenStreetMap are released into the public domain. This applies worldwide.
In case this is not legally possible, I grant anyone the right to use my contributions for any purpose, without any conditions, unless such conditions are required by law.
Userboxes
OSM Logo This user submits data to OpenStreetMap under the name
O5m-Michael.
Flag of Germany.svg This user hails from Germany
de Dieser Benutzer spricht Deutsch als Muttersprache.
en-1 This user is able to contribute with a basic level of English.
JOSM O5m-Michael submits data to OpenStreetMap using JOSM.
OS X El Capitan logo.svg O5m-Michael uses a computer running macOS.
Safari This user prefers the Safari web browser.
Go Do Some Mapping O5m-Michael
prefers to go outside and map.

This user uses or has experience with a Garmin eTrex Legend HCx and is willing to answer questions on it from OSM users.

Zur Person

Interessen: "Draußen sein", Computer, Amateurfunk, Haus und Garten Meine ursprünglichen OSM-Nutzernamen sind mm4811 und michael4811.

Warum?

Seit der Kindheit bin ich an "Landkarten" und alles was damit zusammen hängt interessiert.

Wo?

Im nördlichen Kreis Neuwied bin ich gelegentlich mit dem GPS unterwegs. Rheinbreitbach und Umgebung habe ich in der ersten Zeit um einige Straßen ergänzt.

Aktivitäten

Wenn ich auf Wanderwegen unterwegs bin, lasse ich gerne das GPS mitlaufen. Im Anschluß ergänze ich die noch nicht vorhandenen Wege im Datenbestand von OSM.

Kontakte?

Am Meinungsaustausch interessiert.