Sl:Life Long Learning Mapping Project

From OpenStreetMap Wiki
Jump to navigation Jump to search

Dobrodošli na slovenski strani EU projekta

Pozdravi iz Izole! Mi bomo OpenStreetMap v Sloveniji še izboljšali. Srednja šola, Izola

Naši partnerji v EU Life Long Learning Project: Boost OSM

Naši cilji v Izoli (27.3.2012-1.4.2012)

Na drugem srečanju EU projekta smo pomladi v Izoli in po Sloveniji nadaljevali naše delo. Skupaj z našimi partnerji smo si ogledali bogato naravno in kulturno dediščino zahodnega dela Slovenije (Škocjanske jame, Predjamski grad) in obiskali prestolnico Ljubljano.Seveda smo vse poti tudi označili s pomočjo GPS-naprav. Naši dijaki so vse udeležence v projektu popeljali po Izoli in jim jo razkazali, nato pa so vsi sodelujoči dijaki kartirali čim več znamenitosti po Izoli in jih kasneje tudi vnesli v karto OpenStreetMap.Seveda smo pred terenskim delom morali pridobiti še nekaj znanja, zato smo del srečanja namenili tudi izobraževanju po učilnicah, zvečer pa smo izpeljali animacijo za udeležence tudi tako, da smo se med seboj pomerili v bowlingu.

Luis mapping the way to Predajamski Grad, Gerhard Faß, Germany discussing with Necdet (behind Luis) the progress of the project. http://www.openstreetmap.de/karte.html?zoom=14&lat=45.81317&lon=14.14161&layers=B000TT
slika Skupinska slika vseh udeležencev ob zaključku projekta pred našo solo
slika Skupinska slika pred Unescovo tablo v Škocjanskih jamah
slika Izobraževanje v učilnici
slika Animacija za udeležence-medsebojno druženje

Naš Wiki prevod za začetnike

Izola - pred in po začetku projekta Comenius

Screenshot from february 2012
Kako izgleda trenutno Izola?
SlippyMap Comments
Prosim povečaj zemljevid, da vidiš natančneje.

Če želite uporabiti podatke iz OSMTracker za Android (tm)

• namestite OSM-snemalca na vašem računalniku Android
  • sledenje z napravo Android
  • ustavi in shrani sledenje
  • izvoz vseh posnetkov
  • kopirajte mapo s telefona/tabličnega računalnika na vaš računalnik
    • uporabljajte samo na vašem računalniku: JOSM -> Datoteka -> Odpri
    • dati le "pot" na voljo v javnosti: naložite datoteko kot običajno

. .

Izolske poti za obiskovalce

Zemljevid brez vrisane poti na http://waymarkedtrails.org/

P4 before.png . .

Vnešena krožna pot, kot je vidna na Turbo Overpass

P4 route.png . Klick the walking trail on a life map

Krožna sprehajalna pot v Izoli, Slovenija

Rundwanderweg Strunjan Tal P4
Sprehajalna pot P4
  • Izhodišče: TIC Izola (parkirišče pri tržnici Lonka)
  • Potek poti: Izola-Jagodje-Parenzana-Ronek-Belvedere-Simonov zaliv-Izola
  • Dolžina: dolžina 10,8 km
  • Višina: izhodišče 1m, vrh 115m, vzpona 243m
  • Zahtevnost: Tehnično nezahtevna pot, skupne hoje je za približno

3 ure po cestah, kolovozih in stezah. Priporočljiva je športna ali lahka planinska obutev. Po poti se lahko podamo v vseh letnih časih, razen v hudi vročini in močni burji. Zaradi utrjene podlage primerna tudi za deževna obdobja.

• GPS sled: P4.gpx (dosegljiva na www.izola.eu) Značilnosti
  • poti: Izredno razgiban in slikovit teren ob morju in nad njim,

ob lepem vremenu imenitni razgledi na Izolo, Strunjan do Pirana, Tržaški zaliv, Julijske in Karnijske Alpe ter Dolomite, pisana paleta barv jesenske narave. Zanimivosti

• ob poti: San Simon - ostanki rimske obmorske vile in pristanišča

iz začetka našega štetja, pomol in valobrani so še ohranjeni pod morjem, oljka županov, oljčniki in vinogradi, nasadi kakijev, vodni viri, morska obala z visokim klifom.

Gostinska

• ponudba: San Simon resort, hoteli Belvedere, Delfin hotel ZDUS, lokali v Jagodju
  • Info: TIC Izola, tic.izola@izola.si, www.izola.eu

S sedeža TIC-a ali s parkirišča se usmerimo do krožnega križišča na Trgu

Republike, zavijemo desno v Drevored 1. maja in naprej naravnost po Leninovi ulici do Prešernove ceste z drevoredom pinij. Previdno prečkamo prometno cesto in nadaljujemo v isti smeri mimo univerzitetnega kampusa na desni in osnovne šole Livade na levi, prečkamo Južno cesto in se usmerimo desno na rekreacijsko pot D8, ki poteka po trasi nekdanje železniške proge Trst-Poreč. Počasi se dvignemo do predora Šalet in se skozenj spustimo v Strunjansko dolino. Odpre se čudovit pogled proti Strunjanu s solinskimi polji in piransko cerkvijo v daljavi. Ko se pot strmo vzpne na razcep, zavijemo desno navzgor in po asfaltu nadaljujemo pot do hiš zaselka Dobrava. Približamo se glavni cesti nad nami, ki je dobro vidna zaradi drevoreda mogočnih pinij, asfalt zavije desno, mi pa gremo naravnost in previdno skozi nizek vodni prepust, nato pa levo na kolovoz do prve hiše in desno po asfaltu do ceste na razglednem slemenu. Zavijemo levo in ob mogočnih razgledih na Koprski in Tržaški zaliv nadaljujemo našo pot proti zahodu. Ko se obsežni oljčniki na levi končajo, pred vinogradom z železnimi mrežastimi vrati zavijemo levo navzdol. Na razcepu z znakom »cesta brez izhoda« gremo desno po makadamu do poljske shrambe. V oljčniku za njo si lahko ogledamo s tablico označeno znamenito oljko županov. Našo pot nadaljujemo po makadamu do stanovanjske hiše in asfaltne ceste. Pri kapelici z velikim kaktusom zavijemo desno navzgor in se po treh pravokotnih ovinkih dvignemo na vrh griča Ronek. Mimo opuščene kmetije, ki stoji pred dolgo vrsto visokih cipres zavijemo levo (ob oljčniku) proti severu na slab kolovoz, ki se čez obsežen travnik spusti v gozdič. Tu naletimo na pot, ki prihaja iz Strunjana in zavijemo ostro desno in se spet počasi vzpenjamo na vrh slemena. Odpre se nam čudovit pogled na Izolo, Koper in Trst, kraški rob z vrhovi od Kokoši do Slavnika, v daljavi pa v nebo kipijo vrhovi Julijskih in Karnijskih Alp. Pri nekakšni razvalini poljske hišice dosežemo asfalt in gremo levo po cesti proti hotelskemu kompleksu Belvedere. Napis »Plaža« na pergoli na levi nas usmeri desno navzdol med hoteli na panoramsko cesto do parkirišča tik nad morjem. Po stopnicah ob obzidanem izviru se spustimo na obalo in desno po lepo tlakovani poti pod strmim klifom mimo dveh izvirov do plaže in hotelov v Simonovem zalivu. Nadaljujemo levo tik ob morju mimo toboganov do ostankov rimske vile in po sprehajalni poti do Marine Izola, kjer si lahko napasemo oči ob razkošnih plovilih. Po kovinskem mostičku ob nekdanjem škveru in mimo Srednje gostinske in turistične šole Izola nadaljujemo pot ob mandraču do parkirišča, tržnice Lonka in TIC-a, kjer nekoliko utrujeni, a polni prijetnih vtisov zaključimo to krožno, izredno panoramsko pot.

Znamenita oljka županov

Zemljevid pred Opis Zemljevid po
eruum lipsim
Znamenita oljka županov brez koordinat http://www.openstreetmap.org/?lat=45.533003&lon=13.61735&zoom=18&layers=M
Kakšna je situacija danes v OpenStreetMap?
Znamenita oljka županov s koordinatami njenega položaja http://overpass-turbo.eu/s/pt
Kakšna je situacija danes v Turbo Overpass?

Klikni na krogec za dodatne informacije

Kdo sodeluje iz Slovenije, Romunija, Portukalske, Turčije in Nemčije?

Comenius OSM and Tourism Sl: Life Long Learning Mapping Project Ro: Life Long Learning Mapping Project Pt:Life Long Learning Mapping Project Tr: Life Long Learning Mapping Project DE: Life Long Learning Mapping Project

Predstavitev projekta in rezultatov projekta

Udeleženci projekta so javnosti predstavili potek projekta in njegove rezultate. Predstavitev je potekala na naši šoli.Izpostavili so predvsem dosežke kartiranja Izole, ki je s tem projektom primerno označena na zemljevidu OpenStreetMap. S tem je pridobila na zanimivosti in privlačnosti.

P1070749.JPG P1070754.JPG

Prevod vinske poti v Dragasaniju (Romunija)

Pot predstavlja vstop v čudovit vinograd Dragasani, najstarejši vinograd na jugu Romunije, ki sega v dobo naših prednikov Dačanov. Obiskovalec je povabljen, da uživa ob pokušini večkrat nagrajenih vin v vinskih kleteh iz vinogradov, ki se nahajajo na gričih Dra-gasani in da duška svoji domišljiji ob poslušanju lokalnih legend. Prince Stirbey-Cramposie Selectionata je edinstveno romunsko vino, ki je bilo prvič predstavljeno v Nemčiji na Mednarodnem vinskem sejmu ProWein v Düsseldorfu, leta 2004. Trenutno se Cramposia de Dragasani prodaja najbolje v Avstriji in Franciji, Tamaioasa romaneasca de Dragasani pa je najbolj prodajano vino iz tega vinograda v Franciji. Za tiste, ki želijo izvedeti zgodbo vin Dragasani, lahko to storijo z obiskom muzeja Vino, ustanovljeno leta 1974, ki se nahaja v središču mesta. Hribi vinograda Dragasani so podobni tistim v Toskani. To je tudi razlog, zakaj tukaj ne najdemo samo bela vina, ampak tudi rdeča vina.

Sprehodite se in odkrijte znano in očarljivo vinsko pot v regiji ...

Pot: Batca park – Vinski muzej - Lorda-che Vinska klet - Stirbey Vinska klet - Hotel Rudisava

Dolžina: približno 10 km

Dostop z avtomobilom: po celotni dolžini

Zahtevnost: povprečna

Čas: z avtom 45 min, peš 5 ur

Izhodišče: Batca Park (mestno jedro)

Možnosti nastanitve: hotel KMZ, hotel Rusidava, gostišče Casa Roxy ; motel Kilo-metrul; gostišče Paradis ; hotel Maxx , Vinska klet Lordache

Restavracije: Rusidava, Maxx, Casa Verde, Bolta Rece, Taverna, Paradis, Casa Roxy,